neděle 9. října 2011

Sama sobě oporou, přítelem i nepřítelem

1. Dnes poprvé za celou dobu psaní raportů se mi do toho nechce. Vím proč - minule jsem v 7.bodu psala o nutnosti řešit vztah s králem. Celý týden v hlavě vztah převracím ze všech stran sama, včera jsme ho řešili spolu a řešení zatím není. Je mi jasné, že se řešení najde, ale nemám ráda nejistotu a nerada bych něco pokazila rychlým řešením.

2.,3. Čtu si scénář, děj mi sedí, nemám potřebu ho měnit, jen nevím, jestli postava krále je ta pravá...Těším se na Cestu integrace a věřím, že mi pomůže vyřešit moji současnou nejistotu.

4. Silně mě oslovilo setkání mety po delší době, cítím se mezi motýlky velmi dobře, protože jsme všichni naladěni na stejnou frekvenci a to v běžném životě není. Stále se přesvědčuju, že já jsem sama sobě největší oporou, největším přítelem, ale i nepřítelem.

5. Celý týden jsem byla uvnitř naladěná na vyřešení vztahu, unavuje mě to, ale musíme to vyřešit.

6. Těším se na Cestu integrace a nová témata, která budu zpracovávat.

7. Priority příštího týdne:
- procházet Cestu integrace
- řešit vztah s králem
- věnovat se Cestě integrace

8. Priority příštího měsíce:
- procházet Cestu integrace
- řešit vztah s králem
- užívat co nejintenzivněji každý den života

9. Plnění scénáře stagnuje - musím vyřešit, zda postava krále je ta pravá, kterou chci mít.

10. Za rok budu aktivní zdravá důchodkyně, budu mít hojnost na všech úrovních svého života. Budu aktivně pracovat ve výkonném týmu s Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat