neděle 2. října 2011

Víte, že i ve výšce 3000 m. n. m lítají motýli?

Tak i Rakousko je krásná země  Maximálně jsem si užila nádhernou dovolenou a ještě krásnější počasí na horách. A až na malou bouřku v mé duši mi bylo moc fajn.
Téma týdne, hm… Cestu integrace jsem musela na chvíli přerušit. Ze začátku mě to štvalo, ale pak jsem pochopila, že to bylo dobře. Týden ohně je opravdu náročný a neměla bych čas se tomu naplno věnovat. Tak doháním, co můžu.
Dlužím si víc niterního klidu. Někdy jsem vystresovaná fakt úplně zbytečně…
Uvědomila jsem si, že není kam spěchat. Vše, co se děje, je přesně tak, jak má být. Jen to někdy na první pohled není vidět. A synchronizace funguje naprosto spolehlivě. A ještě jednu věc jsem si uvědomila… Můj život je tak trochu o mně beze mě… Téměř neustále o mně rozhoduje někdo jiný a já to nechávám být… Už toho mám ale po krk, takže je na čase s tím něco udělat…
Stále se snažím naladit na pozitivní aspekty jakékoliv situace.
Priority na tento týden: dokončit Cestu integrace a zakreslit plány pokojů.
Priority na tento měsíc: dokončit úpravy v domě, nakoupit sazeničky a vrhnout se na zahradu, nic nového ;-)
Jsem spokojená a šťastná. Nechci být nikdo jiný, než jsem, nebo někde jinde. Právě teď mám vše, co potřebuji.
A od teď za rok? Kdo ví? Nechám tomu volný průběh a ono se to všechno nějak vyvine a poskládá 
Víte, že i ve výšce 3000 m. n. m lítají motýli? 

Žádné komentáře:

Okomentovat