neděle 2. října 2011

Bůh ve mně sálá z každé buňky

1.Tento týden jsem nejvíc ze všeho uvědomila a prožila, že jsem opravdu profik. Ne, že bych to předtím nevěděla nebo o tom pochybovala, ale tentokrát, při tvoření videokursů, práci s klienty a tvorbě dalších produktů, jsem to zažila. Uvědomila jsem si v sobě svoji jedinečnost a sílu a radost, že jsem konečně postavila svoji práci na 1. místo.Tam dlouho nebyla. A také jsem zvýšila cvičební plán. Zkrátka moje dvě priority - moje tělo a práce jsou tam, kde mají být. A navíc jsem byla i tou mámou, kterou moje dcera dlouho nezažila. Všechny tyto role mne bavily, ale ta pracovní ve mně vyvolává touhu jít zase dopředu a nepřestat.

2.Mohla bych ho plnit víc, ale nejdřív chci pro sebe optimálně začlenit plánovaní do všedního dne. Vymezit to, co budu dělat já a co ostatní. Mám jasno v tom, že když na to teď nejsem sama, úspěch nás nemine, v tom jsem si jistá. Tedy plán plním a navíc mne to i baví.

3.Kroky k cíli jsou napsané, minulost vymazaná, důležité etapy a úkoly splněné. Pomalu budu navyšovat, tak jako svoje cvičební úkony, ale víc se budu ohlížet na svoje pocity, abych se nezahltila, jako vždy dřív. Už žádné extrémní skoky, ale radostný tanec na cestě k cíli, která skýtá spoustu zajímavých zatáček a změn, které vždy zvládneme vyřešit.

4.Nejen v tomto týdnu, ale tak poslední tři týdny poprvé citově netrpím, na nic nečekám a oběť se nekoná. Užívám si sama sebe, ale doopravdy a žasnu, že mi vlastně nic nechybí. Takovou se sama neznám, to asi ten Bůh ve mně sálá pomalu z každé buňky. Nejsem euforická a přitom se cítím šťastná.

5. Nejvíc jsem naladěná na sebe, na to, co chci, na to, co jsem se rozhodla, že chci, na to co je třeba udělat, když jsem se kdysi nějak rozhodla a teď je to třeba vyřešit. Jsem si jistá, že všechno, co mám, chci nebo jsem někdy chtěla.

6. Oheň mi dával sílu a radost a klid po nocích a energii k rychlé jízdě autem, kterou jsem si užívala.A spoustu skvělých nápadů k tvorbě produktů. A také mi silně ožehl díru v notebooku. Takže na něj jen tak nezapomenu. Jsem ohnivý kůň a miluji vůni ohně. Tedy.....ohni patří můj respekt a nutně ho k životu potřebuji.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden
- podklady k DPH účetní
- dotvořit video kursy EFT
- obnovit funkci webu

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
- sladit výkonný tým
- naplánovat kalendář akcí
- zazimovat zahradu

9. Scénář se plní v té pracovní části, ale stále jsem ho ještě nepřetvořila.

10. Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.

Žádné komentáře:

Okomentovat