neděle 16. října 2011

Všechno může být pomíjivé

1) tenhle týden sem byl člověkem ,který momentálně musí zvládnout docela dost těžkejch zkoušek,je toho kapánek moc..
2) tenhle týden byl nulovej posun,několik věcí mě mě úpně rozhodilo ještě se z toho vzpamatovávám a ještě chvilku to chce
3)žádný konkrétní kroky,vzpamatovával sem se
4)nic novýho...asi si uvědomujuju víc a víc jak moc mohou bejt všechny věci pomíjivý
5)no žádná hitparáda to tenhle týden nebyla...no ale bylo i pár pozitivních věcí
6)na cestu integrace sem prostě tenhle týden neměl-bylo toho moc..
7)V patek na koncert na kterej se strašně moc těším
V sobotu bohužel na pohřeb
A v neděli uvidím spřízněnou dušičku
8) Práce je strašně moc tak tu vynechám
Začít hrát basket v Lanškrouně
věnovat víc času na přemýšlení o sobě
trávit víc času s babičkou
9)dřív bych řekl že se neplní ale teď to beru jako součást cesty
10) no a nečekané se stalo skutečností a nikdy by mě nenapadlo že to udělám,ale tady se to mění.Mám práci,kterou sem chtěl,teď už je jenom na mě jak se stím poperu.Od Teď za rok hlavně chci aby byla moje rodina tak spokojená jak to jenom půjde.

Žádné komentáře:

Okomentovat