neděle 16. října 2011

Promeditovala jsem celé noci

Celý týden byl poklidný a v pohodě. Asi nejhezčím okamžikem byla velmi netradiční středeční meditace – seděla jsem ve svém posvátném kruhu s mým přítelem a promeditovali jsme se až do půl čtvrté hodiny ranní… A v pátek jsme si to zopakovali  (Ve vší počestnosti… jen pro upozornění ;-)).
Nestalo se nic, co by narušilo poklidný chod v mé duši.
Téma týdne, hm… Bylo nějaké? 
Dlužím si trochu víc spánku, ty dvě promeditované noci byli úžasné, ale dnes jsem se nějak nemohla vyhrabat z postele… ;-)
Uvědomila jsem si, že až teprve teď, co skončila Cesta integrace, opravdu každý den plním svá předsevzetí ze začátku. A bez toho, aniž bych se k tomu musela nutit.
Jsem více méně pozitivně naladěná, v každé situaci se snažím vidět požehnání a přínos.
Priority na tento týden: koupit synovi botičky na zimu, přesadit kvítka a pracovat.
Priority na tento měsíc: pověsit ještě pár obrázků a pak si stanovit nové priority 
Jsem spokojená a šťastná. Tento týden jsem toho opravdu hodně zvládla, kromě dvou věcí vše, co jsem si naplánovala… Nic mi nechybí a nechci být nikdo jiný, než jsem.
A od teď za rok? Kdo ví? Nechám tomu volný průběh a ono se to všechno nějak vyvine a poskládá 

Žádné komentáře:

Okomentovat