neděle 16. října 2011

Co když to zakřiknu ?

1. Hrála jsem si na člověka z mého scénáře, toho, kterým jsem za rok. Byla jsem šťastná na prohlídkách, spokojeně učila angličtinu, připravovala kurz kreslení a těšila se na další spolupráci.
2. Co napsat, plán se mi začíná dařít plnit. Tak tohle jsem se bála napsat, teď ve mně hlodá červík negativních myšlenek, co když to zakřiknu?
3. Tady bych mohla zopakovat bod č. 1.
4. Nemohu se pořád hrabat v minulosti a nebudu řešit vinu za něco, co jsem nespáchala. A nebudu dělat obětního beránka těm, kteří když nedosáhnou na pravé viníky, chtějí zodpovědnost přenést na dostupné osoby.
5. Měla jsem strašně málo času díky práci, jsem za to vděčna, tudíž jsem se nestihla naladit na věci, které nechci.
6. Téma týdne předpokládám bylo integrovaná bytost. Tak k tomuto bych se raději nevyjádřila.
7. Dodělat přípravu na kurz kreslení, schůzka ohledně dalších plánů, zazimovat zahradu (aspoň s tím začít).
8. Obstarat dárky manželovi a synovi k narozeninám, uspořádat kurz kreslení a dotáhnout do konce jeden obchod s nemovitostmi.
9. Plní se spíš pocitově a prací, ale chybí tam stále ty větší finance.
10. Za rok jsem přesně podle scénáře veleúspěšná makléřka a lektorka,mé koníčky jsou zároveň mou prací. Miluji své blízké a jsem jimi milována. Užívám si hojnosti ve všech oblastech svého života.

Žádné komentáře:

Okomentovat