neděle 16. října 2011

Trošku nestíhám

Tento týden jsem byla tvořivou učitelkou a logopedkou, která si neustále rozšiřuje a prohlubuje své znalosti a dovednosti.

Dělám, co můžu, abych svůj plán splnila…trošku nestíhám.

Vzdělávám se, přihlásila jsem se na kurz, studuji nejnovější literaturu a rozšiřuji si sortiment logopedických pomůcek. V úterý začínám s logopedickou poradnou v Brně.

Pochopila jsem, že je potřeba se neustále vzdělávat ve svém oboru.

Na stoprocent jsem byla naladěná na to, co chci. Rozhodla jsem se dělat logopedii na stejné úrovni jako klinická logopedka – učím se od ní.

Téma týdne

Moje 3 hlavní priority na příští týden - poradna, studovat, sauna

Moje 3 hlavní priority na příští měsíc – kurz, anglictina, sport

Scénář se postupně plní, i když mám už delší dobu v plánu ho předělat.

Odteď za rok jsem zdravá, spokojená a šťastná ve všech oblastech mého života.

Žádné komentáře:

Okomentovat