neděle 16. října 2011

Jsem nadšená ze své síly

1.Tento týden jsem se učila být ISIRIEL. Aspoň jsem se o to snažila. Dostávala jsem se do spousty nepříjemných situací a moje jméno mi pomáhalo vracet se sama k sobě a nenechat se úplně vtáhnout do všeho, do čeho jsem byla vtahovaná.

2.Hledám plán své duše. Nechávám se jemně posouvat životem dle toho, jak to cítím. Dělám úplně malé krůčky a hledám, kde je pevná půda.

3.Ukončila jsem vztah, který pro mě nebyl tím pravým.

4.Bylo mi moc líto, že jsem nebyla pochopena, když jsem se snažila pravdivě říct, co cítím. Opět jsem se dostala do situace, že na mě byla hozena veškerá vina. Tak jsem si uvědomila, že už si to nemusím nechat líbit. Nebrat si věci osobně.

5. Celý týden jsem se snažila ladit se na ISIRIEL. Jsem nadšená ze své síly.

6. Bude to vypadat, že jsem se zbláznila, ale tématem mého týdne byla ISIRIEL. Učím se jí rozumět. Žít ji.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden
Ustát si sama sebe.
Nenechat na sebe házet věci, za které nejsem zodpovědná.
S láskou nechat jít vše, co už mi neslouží.

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
Mít se ráda
Přistupovat k sobě s láskou
Hledat své místo - hlavně pracovní.

9. Jsem opět ve fázi rozpadu osobních vztahů a kráčím ke změně pracovní. Takže zase na začátku. :-)

10.Za rok budu spokojená se svým životem.
Budu mít partnera který bude můj doupaprsek.
Budu mít zaměstnání, kterým budu sama sebe naplňovat. Budu přínosem pro všechny kolem sebe.

Bonus - Splněné přání, zážitky z transformačního deníku (viz níže)
Najít svou sílu je něco úžasného. Přála bych to všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat