neděle 16. října 2011

Kroky k cíli

1. V pondělí jsem vstoupila na Cestu integrace. Jdu po ní každý den krůček po krůčku. Každý den se snažím plnit úkoly - úklid bytu mi šel skvěle - vytřídila jsem řadu věcí na vyhození a řadu věcí na charitu. Ani jsem netušila, že jen ve skříních v ložnici se najde tolik věcí, kterých mi není líto se jich vzdát.
Prožila jsem velice příjemné setkání s kamarádkou. Její nadšení z dárku z dovolené bylo tak nádherné, moc mi udělala zpětně radost.

2. Zatím se mi nedaří řešit vztah s králem. Dala jsem mu ultimátum ohledně jeho kouření, ale nemám z toho radost. Dělá to ne kvůli svému špatnému zdraví, ale kvůli mně. Špatně nacházíme poslední dobou společný jazyk - nechápe moji touhu po změně - Cestu integrace.

3. Kroky k cíli jsou kroky po Cestě integrace, ty se mi zatím zatím daří. Dokud nevyřeším vztah s králem, scénář pro mě ztrácí význam, odložila jsem ho.

4. Ujišťuju se, že jen já sama jsem sobě největší oporou. Ostatní spíše spoléhají na moji pomoc, než aby to bylo i obráceně. Každý má svoje poslání...

5. Tento týden se mi většinou dařilo být naladěná na dny vzduchu a užívat si to co nejvíce.

6. Téma týdne bylo příjemné, uvědomila jsem si, že můj byt jsem já, že souzníme a mám ho ráda. Snažím se uvědomovat si každou chvíli svého života. Zavedla jsem si deník na Cestu a píšu a píšu...

7. Priority na příští týden :
- prožít si druhý týden Cesty
- vychutnat si koncert pánů Raka a Strejčka, na který se moc těším
- užít si setkání s Marjánkou a jejím učením Huna

8. priority na příští měsíc :
- procházet Cestu a cítit její působení
- řešit vztah s králem
- užívat každého dne života

9. Plnění scénáře stagnuje z výše uvedených důvodů

10. Za rok budu aktivní zdravá důchodkyně, budu mít hojnost na všech úrovních svého života. Budu aktivně pracovat ve výkonném týmu s Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat