neděle 9. října 2011

Fantazie je hlavní pohon mé tvořivosti

1.Cestovala jsem ve svém vnitřním vesmíru, byla jsem nesmrtelnou a otevřela se jsem své ukryté moci a síle. Byla jsem dobrodružkou bez jakéhokoliv omezení a prožila jsme si svoji obrodu. Má duše zpívá, zatím je ten hlas jemný a nekřičí, ale najednou se Bůh ve mně probudil a dal mi do ruky volant od všech přání, které mám. Rozpínám se.

2.Plán se plní sám, zaúkolovala jsem universum a zatím to byla nejlepší karta v životě, na kterou jsme vsadila.

3.Moje vnitřní cestování mi dovolilo užívat si dobrodružství a mručivý souhlas universa to vřele potvrzuje nabídkami a klienty, které chodí sami. A mezitím ještě stíhám plnit to, co je pro mne opravdu důležité.

4.Otevřela jsem se své fantazii, která nemá hranice a posílá mi jedno poselství za druhým. Jen tak být mne baví, stále víc. Fantazie je hlavní pohon mé tvořivosti.

5.Nikoho jsem si tento týden nepustila do svého světa, po nikom jsem netoužila a nikdo mi nechyběl. Tak neočekávaně jsem si užívala komfort své samoty a není nic, co by mne bavilo víc.

6.V týdnu země jsem si nechala namasírovat své tělo, které krásně hubne. Ale spánku jsme mu moc nedopřála. Možná jsem v cestě integrace trochu napřed a už si dávám rande se svou duší.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- dokončit video EFT
- papíry na DPH
- začít upravovat web

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc
- více se otisknout do podvědomí ČR
- dotvořit kalendář na příští rok
- pracovat na autorských dílech

9.Pracovně scénář klíčí a někdy i kvete, osobně spí, ale asi proto, že v tom ještě nemám úplně jasno.

10. Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.

Žádné komentáře:

Okomentovat