neděle 27. listopadu 2011

Absolutní štěstí a láska

Týden ohně byl agresivní, vzrušující, divoký a úžasný. Jsem šťastná, létám si ve svém životě, žiju skoro ze dne na den. Celý týden jsem využívala eft. Bylo úžasné sledovat, jak rychle se věci dějí. Dalším velmi silným zážitkem byla dnešní regrese. Taky jsem pocítila velkou lítost nad tím, že Meta končí. Ale nekončí, ne pro mě, budu ji žít dál, vše co jsem se na ní naučila, vše co jsem si prožila, za vše jsem neskonale vděčná. Děkuju Lilly, motýlkům, sobě, ale i všem lidem a všem zkušenostem, které mě v životě dovedli až sem. Momentálně mám pocit, že teď jsem přesně tam, kde mám být a patřím sem. Mám srdce plné lásky a vděčnosti. Poznala jsem lidi s velikým srdcem, kteří mi dávají lásku a toleranci a já jim. Mám kolem sebe lidi, které miluju a neskonale si jich vážím. Myslím, že jsem se nikdy necítila líp. Život mi dal dar nejkrásnější a to svobodu, lásku, víru a poznání. Za rok a možná i dřív jsem stále šťastná, milující a milovaná, klidná, zdravá, odvážná a finančně nezávislá já i můj partner, i můj syn. Milujeme se a tolerujeme a žijeme krásný život našich snů a přání.
Díky meto, díky Lilly, díky motýlci, díky moji přátelé. Děkuju sobě, že jsem se nevzdala a dokázala se za sebe postavit a jít, přes všechny zkušenosti, které nebyli zrovna příjemné, ale byly potřeba. Neexistují slova, která by vyjádřila, co teď cítím, snad jen - absolutní štěstí a láska.

Žádné komentáře:

Okomentovat