neděle 27. listopadu 2011

Hodlám ve všem vidět zářivou perlu

S častými vychýleními jsem byl svůj. A to mě baví!
Všechno jo , tak jak má. Napadají mě a přepadají úžasné pocity, které jsem dřív míval příležitostně. Dnes vím, jak si je najít a budu štědrý.
O tom ladění - když jsem svůj, tak jsem svůj, když ne, tak jsem rozladěný. A pak se ladím. Nedávno jsem zkusil pocit jako Calábek - on se rozhodl pro sebevraždu, já ne - ale dostal se tím během 14 dní (během kterých chtěl v životě vše srovnat, aby to bylo k jeho spokojenosti) do stavu, do kterýho jsem chtěl taky. Nevím, jak on. Pro mě to je uvolňující , fajn pocit. On to taky tak popisoval, že co bylo problém, už samozřejmě nebylo.
Oheň byl obvykle fascinující. Ještě když u toho sleduju pocity apod. .... je to lepší.
Jakmile dosáhnu ctnosti králů - dochvilnosti - bude to příjemný. Je to jeden z cílů. Dále důslednost a pořádek.
Nechám sebou procházet a přijímám svoji temnou i světlou stránku, dále ve všem hodlám vidět zářivou perlu a ............
Děkuji za pozornost. Taky Vás mám rád.

Žádné komentáře:

Okomentovat