neděle 13. listopadu 2011

Dějí se mi věci k prospěchu a potěšení

1.Ve čtvrtek jsme byli se spolužáky večer pít a byla to opět jedna z nejzajímavějších akcí co sem za poslendí dobu zažil, líbí se mi jak domluva takovýchto věcí teď funguje mnohem lépe než tomu bylo např. na střední :)

2. Mrzí mě že jsem se vykašlal na to abych si zjistil kdy Meta je.. Takhle sem si jenom myslel, a nakonec to bylo špatně...

3. Tento týden se ve mě tak nějak bily všechny živly, hodně jsem prožíval emoce, kladné i negativní...

4. I když už se Meta chýlí ke konci, neměl by to být důvod polevovat, každopádně si chci v týdnu zopakovat některý rituál !

5. Pořád se mi dějí věci které si přeju, nebo se najednou plní věci které jsem chtěl dříve, a i teď mi jsou k prospěchu nebo potěšení, takže naladěný jsem myslím správně - na to co chci.

6. To že když potkávám ve svém životě lidi kteří jsou, slušně řečeno, šmejdi... Taky to nejspíše jen odráží nějaký problém ve mě.. Je to docela aktuální a můj přístup k tomu to určitě otočí k lepšímu..

7. Domluvit další nahrávání hned co dopíšu text, zařídit si jednu vyměněnou hodinu ve škole, v jiné skupině, rozebrat starý stůl.

8. Zopakovat si gramatiku, protože jak se to hromadí, ztrácím se v tom, dělat si přehlednější poznámky, pomáhat při stavebních pracech na domu

9. Byl bych tím s kým si přátelé chtějí promluvit když mají nějaký problém, né mě jimi zasypávat, ale říct mi to protože by jim to jakýmkoliv způsobem ulehčilo či pomohlo.

10. Mám řiďičský průkaz sk. B a nekouřím cigarety!!

Žádné komentáře:

Okomentovat