neděle 13. listopadu 2011

Splnilo se jedno velké přání ! Konečně !

1.Tento týden jsem opět byla sebevědomou ženou užívající si života, plnou vděčnosti za vše, co jí život přináší.

2.Daří se mi to stále dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění
svých plánů.

3.Trpělivě jsem vyčkávala na splnění mého přání a hlavně
jsem na něm přestala lpět a odevzdala je s důvěrou vesmíru a dnes jsem očekávala dobrou zprávu,která se opravdu dostavila. Juchů!

4.Nejpřínosnějším prožitkem bylo kromě radosti z dlouho očekávané dobré zprávy také školeníčko na EFT III, které se tentokrát konalo u mě. Hned o víkendu se pustím do trénování všeho, co jsme se v neděli s Evičkou a Blaničkou naučily. Pochopila jsem, že bych se opravdu chtěla tímto směrem dál rozvíjet, to znamená pomáhat druhým ve zkvalitňování jejich života.

5.Jednoznačně na to,co chci. Děje se mi pořád spousta věcí, které mi přinášejí radost.

6.Týden vzduchu - hodně jsem se věnovala myšlenkám o sobě, o svých cílech i o svých blízkých... Tento týden jsem byla spokojená :-)

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- Užít si čtyřdenního volna
- Navštívit kamarádku
- Užít si masáž

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- Naladit se na vánoce
- Vymyslet vánoční dárky
- Věnovat se tvoření

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance,
a ty už jsou nyní blízko :-)

10.Odteď za rok jsem šťastná, vyrovnaná, úspěšná a spokojená sama se sebou.

Bonus - Konečně se splnilo jedno velké a vleklé přání :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat