pondělí 28. listopadu 2011

Děkuji Ti, Meto

Jsem žena, která si věří, cení si sama sebe a jdu tam, kam mě srdce táhne.
Mám nový byt, pronajímám ten dosavadní a jdu vstříc svému krásnému osudu.
Stěhuji se do nového bytu, osvobozuji se od finančních závazků =o)
Co důležitého jsem pochopila v tomto týdnu… Mám dělat vše, jak cítím a to i přes to, že někdo blízký to nechce akceptovat a bolí ho to. Nesmím podléhat soucitu, protože pak to vede ještě k horší situaci.
Stále jsem se zaměřovala na to, co nyní chci. Útulně vymalovat svůj byt, najít spolehlivého nájemníka a zařídit si moderně a vzdušně nový byt.
Téma tohoto týdne se mi projevovalo v každém okamžiku. Byla jsem energická, tvořivá, pálím hodně z mé minulosti a zasévám semínka pro pěknou budoucnost, která bude pozitivně ovlivněna vším, co jsem se v Metě naučila.
Najít si práci v zahraničí, učit se angličtinu a španělštinu
Odcestovat do zahraničí, užít si a navštívit své přátelé a plně vychutnávat každý okamžik mého života
Jsem šťastná, vyrovnaná, sebevědomá, žiji v hojnosti a v láskyplném vztahu.
Děkuji Meto, děkuji Ti Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat