neděle 6. listopadu 2011

Dny byly nakopávající

1. Užívám si každý den, dnešek byl nádherný, atmosférou, společným rod. dýňovým obědem, počasím.
Minulé dny byly spíš nakopávající.

2. Ublížilo?
asi se to nedá tak říct, jak píšu, nakoplo.
Jsem definitivně rozhodnutá změnit prac. místo na podruhé. Začátkem týdne jsem objela vytipovaná pracoviště a vybrala si.Řekla jsem, že se rozhodnu do pátku.
Pak jsem zvažovala jestli skutečně mám a středa mě jednoznačně nakopla a utržila jsem kopanec poslední a rozhodující.Dva klienti nepřišli, udělalo se mi děsně zle a paní se snažila navíc hodit vinu na mě za spatné obj a ještě měla nějaké řeči k produktům co používám. Přitom vždy chodí pozdě.

3. Téma týdne jsem si smazala, nepamatuji si je, ale vždy se do něho trefím, tak až zjistím jaké bylo určitě mé kroky do něho budou pasovat.

4. Stále nemám uklizený pokoj, ale už jsem podnikla velké kroky, asi z půlky je hotovo, no vypasá to, že do konce Mety to stihnu. Cha cha 5.Naladěná? Rozpačitě, ale radostně a nakonec odhodlaně. Jdu do uměny.

6.Pochopila jsem kudy sál pracovně .

7.Kolaudace domu, pracovní rozhovor, zahrada atd.

8.Rozjet se na novém pracovišti, útulnit dům, pohodové vánoce.

9. Byla bych líná a ze sebe zhnusená.

10. Za rok budu dávno bohatá ve všech dobrých směrech a moje velké peníze spořím, rozmnožuji a dělím se o ně a pomáhají zlepšit život i všem ostatním.

Žádné komentáře:

Okomentovat