neděle 6. listopadu 2011

Respektuji tvůj názor

1. Jednoznačně nejvíc sem si užil od čtvrtka, hodně dlouho jsem nebyl na žádné akci... A ted hned rovnou na dvou po sobě, nejdříve školní haloweenská a v pátek dnb v Oslavanech, v sobotu jsem strávil hezký den s kamarádkou, dnes jen odpočívám.Stálo to za to :)

2. Ve čtvrtek jsem měl zvláštní rozhovor v podnapilém stavu, a možná to nebyla ta nejlepší volba na to téma..

3.V tuhle chvíli si nevybavuji nic spojeného se zemí, třeba mi to dojde později :)

4.Dlužil jsem si koncert.. a ten jsem si splnil dokonale, pořád nemám brigádu ale otevírají se mi zajímavé možnosti zisku peněz.

5. Podle toho jak celý týden krásně probíhal a ještě krásněji se zakončil... Jistě na to co chci :))

6. Že někdy je dobré narovinu říct : Ano, je to tvůj názor, a já ho respektuju!

7. Dokonale dokončit poslední zbytku úklidu, domluvit si ostříhání, vytvořit další libou hudbu

8. Věnovat se hudbě, práci, škole a pozitivním lidem kolem mě :)

9. Byl bych tím kdo vnáší do místnosti "světlo" a radost, umělec, bavič !

10. Už mám řidičák!!! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat