neděle 6. listopadu 2011

Věci, které mi přinášejí radost

1.Tento týden jsem byla sebevědomou ženou užívající si života, plnou vděčnosti za vše, co jí život přiná

2.Daří se mi to stale dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění
svých plánů.

3.Daří se mi žít přítomností, užívat si všech příjemných
věcí a nenechat se vykolejit.

4.Nejpřínosnějším prožitkem byl koncert
Marie Rottrové v Rondu. Je to báječná žena a můj celoživotní vzor.

5.Jednoznačně na to,co chci. Děje se mi teď čím dál víc věcí, které mi přinášejí radost.

6.Jak se mi projevilo téma týdne - Věnovat se vnitřnímu nastavení, jednat jako hlavní postava z mého scénáře - Ano, to se mi daří a líbí se mi, jak jsem si to na začátku nastavila. Nic neměním a žije se mi podle toho spokojeně.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- Kurz EFT III
- Dokončit rozešitou věc
- Setkání na Skleněnce

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- Vymyslet vánoční dárky
- Zrealizovat mikulášský večírek
- Namalovat pár encausticých obrázků

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a spěje to ke zdárnému cíli. (Ale sakra pomalu)

10.Co předpokládám, že se stane odteď za rok - Odteď za rok jsem šťastná, vyrovnaná, úspěšná a spokojená sama se sebou.

Bonus - Spousta maličkých splněných přání :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat