neděle 6. listopadu 2011

Plánuji po částečkách

Byla jsem naladěná na sebe i na své okolí snad nejvíce za poslední dobu. Plán se mi daří, jsem sama sebou, miluju se za všech okolností. Plánuju po částečkách, to jsem nikdy nedělala a věřím svým plánům více než jsem si kdy myslela. Úžasný byl určitě víkend, sobotní volný den s andílkem byl skvělý,kdo by řekl, že se budeme bavit u sekání dřeva :-). Nedělní kurz byl pro mě určitě přínosem, byl ze všech tří nejlepší. Hodně jsem při tom pochopila. Pořád mám některé věci z dětství nevyřešené. Jak jsem psala laděná jsem na sebe i na okolí a hlavně na svého andílka. Téma týdne, nedošla mi sms, ale četla jsem ho teď a celý týden jsem žila postavou ze svého scénáře. Priority na příští týden:seminárka, zdraví a dodržovat denní cvičení, odpočívat. Na příští měsíc: dovolená, seminárka, já a moji nejbližší. Scénář se plní, pořád nebyl čas na drobné úpravy. Za rok jsem zdravá, štastná, spokojená, milující a milovaná žena.

Žádné komentáře:

Okomentovat