neděle 6. listopadu 2011

Naučit se nenechat na sebe působit cizí nálady

Kým jsem byl? Po většinu času Cyráno. I když víc vážný než veselý.
Plán se točí kolem bydlení a tam se stále něco děje.
Tento týden jsem četl o energiích, chtěl bych se k tomu znovu vrátit. A začlenit do svého scénáře.
Prožitek. Když jsme se vraceli z Berlína, byla mlha a kolega kousek od Brna zabloudil. Divné, ale je to tak. Byla hrozná mlha. To, co jsme nahnali bláznivou rychlostí z Prahy, jsme ztratili na okreskách. Kolega byl vytočený jak šroubek. A já to nechal na sebe působit. Měl jsem pocit, jako by to byla moje vina. Beru si tyto věci osobně a bylo mi to velmi nepříjemné. Chci se naučit nenechat to na sebe působit.
Byl jsem naladěný sám na sebe.
Především v práci jsem vnímal události z titulu své role za rok. Méně jsem odkládal a více jednal.
Priority na týden... deník si stále píšu, pravidelně plánuju. Chtěl jsem pravidelně cvičit, povedlo se mi to jen dvakrát. Postupně budu přidávat. Takže to je první priorita.
Měsiční proiroty jsou stejné – topení na hradě, vybrat si cíl, stačí jeden.
Od teď za rok jsem sebejistější a sebevědomější než teď a stále stejně spokojený a vnitřně vyrovnaný. A hlavně - na hradě je teplo, hoří oheň v krbu, my s Hvězdičkou před ním sedíme v pohodlných křeslech a popíjíme vínečko, povídáme si a smějeme se...

Žádné komentáře:

Okomentovat