neděle 6. listopadu 2011

Základy domu své budoucnosti

1.Díky chřipce jsem si dovolila odpočívat, dokonce celý týden. Moje tělo bylo nekompromisní a skvělý učitel, kterého jsem beze slova poslouchala.

2.Plány jsou jednoznačné a já se do nich ponořila naplno. Teď nejvíc pracuji na tom, abych příští rok spustila v duchu svých představ.Hlava mi z toho jde trochu kolem, ale jdu dál a mám výkonný tým jako oporou za svými zády. Konečně jsem si v realitě potvrdila, že sám člověk může působit jen na omezeném prostoru a když se chci rozšířit, je třeba spojit síly.

3.Neustále dělám kroky a tentokrát jsem odpočívala a sbírala síly. Čeká mne velké sousto, ale vůbec se toho nebojím, naopak, těším se konečně na základy domu své budoucnosti.

4.Prožila jsem si nečekaně svoje ženství na neplánované schůzce. Ale také jsem si uvědomila, že jsme opravdu připravená už jen na plnohodnotný vztah.

5.Díky tomu, že 99% mých myšlenek patří práci a plánům, tak se soustředím výhradně na to co chci.Pro nikoho jiného tam teď není místo.

6.Jak se mi projevilo téma týdne - Věnovat se vnitřnímu nastavení - nedělám celý týden nic jiného.Jsem terapeutka, které se chystá roztáhnout křídla a vyrazit do světa.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- dokončit video EFT III.
- vyřešit topení
- začít znovu cvičit a plavat

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- zdvojnásobit příjmy
- dokončit aktualizace webu
- pokročit v plánování na příští rok

9.PO pracovní stránce to šlape pěkně, jen nevím, jestli to sama někde nebrzdím, protože zatím mám pytel plný informací, který musím vytřídit a uspořádat a jen nevím, který konec uchopit dřív.

10.Skvělé, vůbec nemám potřebu tento text měnit, asi mám konečně jasno.
Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka.Vybírám si pečlivě své obchodní partnery, kteří jsou přínosem pro obě strany. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném po všech stránkách naplněném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.

Bonus: osobní sféra vystupuje na scénu, dostávám pozvánky do společnosti, která mne vždy zajímala, půjdu se prohodit se svým ženstvím.

Žádné komentáře:

Okomentovat