středa 9. listopadu 2011

Velké spojení s matkou přírodou

1. Tento týden byl pro mě týdnem země. Uvědomovala jsem si, jak moc jsem spojená s matkou přírodou, jak moc mám ráda svoje tělo, svůj byt. Bylo to velmi příjemné zjištění, bylo mi dobře. Prožila jsem prodloužený víkend u svých rodičů v nádherné přírodě pod Blaníkem, kde se matka země ještě intenzivněji připomíná svými podzimními barvami. A se svými rodiči (83 a 85 let) jsem se mohla dostatečně věnovat myšlenkám o sobě i životě. Budou mi oba moc chybět, až tady s námi nebudou.

2. Tento týden jsem neprošla všechny dny země z časových důvodů, ale ráda je doženu, těším se na ně. Týden země je mi velmi blízký a příjemný.

3. Kroky k cíli jsou stále jistější, klidnější, vnímavější vůči všemu, jsem ve větší pohodě.

4. Stále více si uvědomuju svoje velké spojení s matkou přírodou, kde je mi velmi lehce, dobře, snadno se napojuju na svoje vnitřní Já. Velké množství lidí mě unavuje, rozptyluje, ruší.

5. Naladěná jsem na matku přírodu, na sebe.

6. Týden země dokonale uzemňuje celou moji bytost, cítím klid, mír, vyrovnanost.

7. Priority na příští týden :
- dokončit Cestu
- užívat podzim v přírodě
- prožít a užít si jednu z posledních met

8. Priority na příątí měsíc :
- užívat si na maximum každý den ľivota
- připravovat se na advent
- cítit působení Cesty

9. Část scénáře pravděpodobně přepíšu, ještě konkrétně nevím jak, ale to teď není nutní vědět

10. Za rok budu zdravá aktivní důchodkyně, která má hojnost (i finanční) ve všech oblastech svého života. Budu aktivně pracovat ve výkonném týmu s Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat