neděle 13. listopadu 2011

Být připravená na všechno pěkné a zajímavé

1. Tento týden byl pro mě krátký, od minulého raportu trval jen 4 dny. Dokončila jsem Cestu, jsem na sebe pyšná, že jsem to zvládla.
S kamarádkou, co se známe přes 30 let, jsme poseděly a lehce oslavily moje narozeniny. Vzpomínaly jsme na minulost, ale mluvily jsme i o budoucnosti. Chtěly bychom spolu být i v domově důchodců - to je krásný vztah, že?!
Byla jsem na nádherném koncertě tibetských misek. Úžasný zážitek!

2. Plán plním - dokončila jsem Cestu a jsem sama se sebou spokojená.

3. Kroky k cíli jsou citelné - cítím radost, pohodu, mám se ráda, jsem klidnější, spokojenější.

4. Utvrzuju se v tom, jak jsem pevně spojená s matkou přírodou a jak je mi v její přítomnosti dobře.

5. Je mi dobře v mém těle, v mém bytě, v přírodě.

6. Téma týdne - myšlenky o životě, o sobě - bylo to příjemné pokračování a opakování Cesty.

7. Priority na příští týden :
- užívat života
- cítit působení Cesty
- být připravená na všechno pěkné a zajímavé, co mě může potkat

8. Priority na příští měsíc :
- užívat života
- cítit působení Cesty
- připravovat se na advent

9. Scénář (jeho část) je třeba přepsat, ale v tento moment to není moje priorita.

10. Za rok budu aktivní a zdravá důchodkyně, která má hojnost (i finanční) ve všech oblastech svého života. Budu aktivně pracovat ve výkonném týmu s Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat