neděle 13. listopadu 2011

Podzim je dokonalost sama

Užívám si krásné podzimní počasí. I přesto, že je kosa jako v …, jsem vděčná za každý sluneční paprsek a vychutnávám si ho. Barvy podzimu jsou jedna velká pestrá paleta a v kombinaci s modrou oblohou… zkrátka dokonalost sama 
Jediný, kdo sám sebe zraňuje, jsem já. Nechápu, co se to děje za zkraty v mé mysli, občas fakt plive síru úplně zbytečně a kazí mi tak náladu. Nechávám ji, ať si to užije… ;-)
Nedlužím si nic. Teda kromě cvičení. Večer už bývám dost unavená, tak na ně nemám ani pomyšlení. Asi si budu muset trochu přeorganizovat časový rozvrh.
Uvědomila jsem si, že pořád mluvím. O všem, co ve mně děje. Je to prima.
Naladěná jsem na to, co chci. A snažím se soustředit na přítomný okamžik.
Priority na tento týden: rozhodnout se, co dál 
Priority na tento měsíc: vymyslet originální dárky na Vánoce, připravit dům na Vánoce a prostě být v klidu a užívat si.
Jsem šťastná, co víc říct. Líbí se mi současný stav, ať už se týká jakékoliv stránky mého života.
Od teď za rok už zase pomalu budou další Vánoce… 

Žádné komentáře:

Okomentovat