neděle 13. listopadu 2011

Vždycky jsem to já

1.Tento týden jsem byla umělcem svých webových stránek, tvůrcem dalších produktů, lektorkou a především terapeutkou s novým proudem lásky.Nedokážu říct, že nějaká z těch rolí byla méně či více významná, ale jedno měly společné - cítila jsem se v nich nová, jiná.První meta pomalu končí a já najednou cítím, že jsem na prahu nové cesty, která na mne už mává. Plně si to uvědomuji a moc se na ni těším. Život je jednodušší a přece plnější a hlavně jsem uvnitř a vím to na sto procent. Tento týden jsem byla hlavně PLNĚ VĚDOMOU.

2.Plánování pro mne bylo kdysi sprosté slovo a dnes je to oblíbená součást mého každého dne, protože tím ulevuji své hlavě, kde mi zbývá prostor na radost a přítomný okamžik.

3.Kroků bylo dost - od realizace produktů na příští rok, přes eshop na webu, ujasnění si vlastní nabídky až po konečné rozhodnutí, jak dál.

4.Poprvé tento týden jsem si sama uvnitř prožila svoji cenu vyjádřenou v penězích. Já ji nestanovila, ona si stanovila mne a od té doby ji nemůžu vyhnat z hlavy. asi ani nemusím přemýšlet nad tím, jak se to stane, protože vím, že už se to děje. A také jsem si uvědomila skutečnou cenu svých osobnostních stránek, které jsem doteď skrývala. Najednou je mi fajn jen u sebe, u jakékoliv, kdykoliv. A na moje ženství, které už neřídím, reaguje okolí velmi příjemným způsobem.

5. Naladit se tento týden na sebe bylo očistné, protože to naladění na nechtěné minulý týden se mi moc nelíbilo, ale přínos mělo obojí. Ať tak či tak, vždycky jsem to já.

6. Vzduch - svoboda a láska se projevilo, čistě, neskrývaně a nenápadně.Kouzlo vklouzlo ke mně a zůstalo tam, dělalo mi dobře. Bylo mi fajn, i když některé vnější okolnosti vyzývaly o opaku.Tančila jsem si sama pro sebe, zamilovala jsem do reggaetonu.

7. Moje tři hlavní priority pro příští týden
- dokončit nabídku produktů
- užít si ve vyšší společnosti svého ženství
- dokončit e shop a spustit ho


8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc
- dokončit teplo domova - topení
- zveřejnit kalendář akcí na první půlrok 2012
- sladit výkonný tým a zdvojnásobit příjem

9. Síla scénáře je v tom, že on se mi děje, já už ho netvořím. V hlavě mám stále stejné rozhodnutí, které je neměnné, ale najednou cítím uvnitř těla jeho zhmotňování jako silné vedení, které nelze přehlušit.

10. Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka.Vybírám si pečlivě své obchodní partnery, kteří jsou přínosem pro obě strany. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném a po všech stránkách naplněném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje světlo přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem jeho poslem.


Bonus - Splněné přání - Peníze, už si hledají ony mne a rozmnožují se, jako dřív. Vítejte doma, mám vás ráda.
Uvědomila jsem si, že jsem nikdy netrpěla nedostatkem zájmu mužů o mne, ale nedostatkem mým zájmem o ně. Stále víc vím, ke komu patřím a jen čekám, až zaklepe na dveře. Ostatní ponechávám sobě samým.

Žádné komentáře:

Okomentovat