neděle 13. listopadu 2011

Pomalu ztrácím pocit, že myslet na sebe je sobecké

1. Byla jsem otrávenou žadatelkou na úřadech. Zabralo mně to asi tři hodiny, ale mně to přišlo jako věčnost. No jinak jsem byla makléřskou, lektorkou, obchodnicí a taky matkou shánějící dárek pro syna. A dnes ještě trochu fotomodelkou.
2. Tak tento týden opravdu nevím.
3. Dostala jsem celkem zajímavé dvě nabídky práce jako lektorka angličtiny, tak jsem na ně odpověděla, uvidíme.
4. Asi opakuji pořád dokola, vím, co chci a vím, že neslevím z cesty, kterou jsem si vytyčila
5. Tak tento týden jsem byla spíš naladěna na to, co nechci. No raději bych to nerozváděla.
6. Téma týdne – vzduch, myšlenky o sobě, o lásce. Celý týden jsem neměla čas o tom přemýšlet. Teď, když o tom uvažuji, tak vím, že se moje myšlení o sobě určitě změnilo. Víc mi na sobě, nebo tedy na tom, co chci záleží. A pomalu ztrácím pocit, že myslet na sebe je sobecké.
7. Tři hlavní priority na příští týden: zazimovat kytky, upéct synovi dort, prodat nějakou nemovitost.
8. Na příští měsíc: asi bych měla sehnat nějaké dárky na vánoce, prodat ještě jednu nemovitost a užít si vánoční večírek Mety.
9. Až na tu hojnost se plní, skoro ve všem.
10. Za rok jsem veleúspěšná makléřka, lektorka a umělkyně. Žiji klidný život naplněný láskou, prací. Žiji v hojnosti ve všech oblastech svého života.

Žádné komentáře:

Okomentovat