neděle 27. listopadu 2011

Do scénáře přibylo i dítě....

Tento týden byl takový docela obyčejný, asi nejvíc jsem byl „pracujícím“ a požitkářem. V práci se nic významného neudálo, ale pořád bylo co dělat. V úterý jsme cestovali do Prahy a na zpáteční cestě uvízli hodinu a půl v koloně. Na večer jsme měli s Hvězdičkou lístky do divadla, přišel jsem o deset minut později. Čekala na mě u vchodu a první polovinu představení se mnou seděla na schodech. Ve čtvrtek jsme si v práci udělali trošku odpočinkový den, stavil se jeden kamarád a vypila se spousta vína. Došlo mi, že mi takováto opíjecí odpoledne vůbec nechybí a byl jsem rád, když jsem od tam mohl vypadnout.
Plán jsem si ještě nevymyslel, nevybral jsem si.
Tento týden jsem nepodnikl žádné cílené kroky ke svému cíli.
Záleží jen na mě, jak se rozhodnu, že se budu cítit.
Byl jsem naladěný na sebe a nechal se ovlivňovat i emocemi lidí v mé blízkosti. V úterý, když jsme stáli v koloně, jsem byl nervózní, že nestihnu divadlo a nebyl jsem schopný se uklidnit. Ve čtvrtek jsem zase poznal, že nepotřebuju popíjet, abych se cítil hezky.
V týdnu ohně se projevila tvořivost v sobotu večer, kdy jsem s Hvězdičkou na hradě stěhovali od sedmi do desíti nábytek, abychom měli kam dát v neděli sedačku. Jinak to byl docela poklidný týden.
Priority na týden – práci mám naplánovanou až do pátku, bude to hodně cestování. I tak chci stihnout pravidelnou návštěvu zubaře, léčitelku a koupit dárek pro babičku.
Měsíční priority jsou vánoční – koupit dárky, vánoce na hradě, odpočinout si.
Scénář je skoro splněn, poslední dobou se mi v něm začíná objevovat dítě…
Od teď za rok se budu věnovat svému životnímu poslání, budu mít vedle sebe báječnou ženu a budu šťastný

Žádné komentáře:

Okomentovat