neděle 27. listopadu 2011

Nemůžu se dočkat, až si jednou svoji celou změnu přečtu od začátku

1. Jednoznačně za tento týden nemám silnější, skvělejší a lepší zážitek než dnešní Metu.. Splnil jsem si přání - chtěl jsem si to užít "jako poprvé" a stejně tak to i cítím, děkuju vám všem.. za vše ! a tobě Penelopé hlavně :)

2. Teď opravdu nemůžu myslet an nic co by by mě zranilo, nebo podobně.. tohle nejde s úsměvem na rtech! :)

3. Týden ohně zakončený Metou byl dokonalý, zase to ve mě začalo "hořet", snad se stejným zápalem jako poprvé !

4. Jak bylo dnes řečeno, přestat s výmluvami, pustit se do akce.. Takže příští týden najdu brigádu !

5. Jsem naladěný na to co chci snad vždy, jen někdy asi nechci tu správnou věc, proto se mi nesplní...

6. Ted zjištuju jaký mám zvláštní pocit, že píšu poslední raport :( Nikdy dříve jsem své pocity a zážitky nezaznamenával a teď mi přijde jak kdybych těch raportů napsal pár, stalo se to součástí týdne, součástí života... A mám takový pocit že i když jen pro sebe.. "raporty" si budu psát dál :) V tomhle mi Meta také moc dala, vytořil jsem si tento návyk, a nemůžu se dočkat až si jednou přečtu celou svou změnu od začáátku... :D

7. Tentokrát si dávám jen jedinou - úspěšně najít brigádu která mi vyhovuje po všech stránkách !

8. Když už jí mám, měl bych se jí také správně věnovat, co nejvíce nových věcí se naučit ve škole a někoho potěšit :)

9. Chci předávat lidem informace, informace které neznají, které jim mohou pomoct a ti lidé jim budou otevření :)

10. Nekouřím, řídím, studuji

Žádné komentáře:

Okomentovat