neděle 27. listopadu 2011

Uvnitř mne rozkvetla růže stolistá

1.Tento týden jsem se otevřela sobě, tedy spíše už minulý týden, ale tento si to uvědomuji víc a víc. I když můj život navenek vypadá stejně, uvnitř jsem jiná. Jakoby mi tam rozkvetl lotosový květ, stolistá růže nebo zlatá lilie. Tento týden jsem láskou, ženou s otevřeným srdcem a architektkou svého života.

2.K cíli se suna obrovská tsunami. Výkonný tým je přesně to, co jsem postrádala už v minulém tisíciletí.Tento týden jsme ujasnili snad vše, co bylo třeba a také se to uskutečňuje, ale zároveň to plyne, kvete a tříbí. V plánech a krocích k ukotvení adenais vidím svoji rozkvetlou růži stolistou, je silná a plná.

3.Všechny možné kroky, které jsem mohla i s výkonným týmem podniknout, byly podniknuty. Mám pocit, že za jeden den byla udělána práce, která normálně trvá měsíce.

4.Nejpřínosnější prožitek byla jednoznačně poslední meta a adekvátní zakončení s ní.
Uvědomila jsem si, že první dílo bylo dokonáno a že nekončí, naopak, díky němu mohou začít vznikat díla další a další. A tím už jsem na své cestě, kde jsem vždy chtěla být. Jsem spisovatelkou, scenaristkou, režisérkou a částečnou aktérkou mety, svého života. Tím vzniká dílo, které má schopnost vést druhé takovou cestou, která jim vyhovuje. A tím se vlastně splnil můj dlouhodobý cíl - vytvořit autorské dílo, které změní lidem život. A určitě nezůstanu jen u jednoho, protože já se narodila jako tvůrce, to je moje poslání, v tom se cítím doma, svá, silná a něžná zároveň. A díky svým spoluhercům si jen mohu uvědomit, jak opravdu funguje. Děkuji vám všem, jste navždy v mém srdci.

5. Už celý tento rok jsem si všimla, že když se rozhodnu pro další program nebo projekt, těsně předtím se zabydlí v mém životě. Začala jsem seminář hubnutí a začala jsem hubnout. Než začala meta, už jsem se cítila jako Lilly a přezdívku používala. Ted je na řadě Źena Bohyně a já už mám dokonce i své jméno a původ. Tento týden jsme byla nejvíc naladěna na Penelopé, bohyni moudrosti, odvahy a něžnou ochránkyni bojácnějších.

6. Téma týdne - oheň se projevil v plné kráse, tento živel miluji. Je to tvořivost a nezklamal mne, tvořila jsem každý den a energie bylo dost. Byla jsem hořící Penelopé.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden
Nahrát video EFT III.
Začít meditovat
pracovat na programech

8. Moje největší priority na příští měsíc
- dokončit přepracování webu i s novou nabídkou
- dokončit cestu integrace
- užít si vánoce se vším všudy a relaxu a Penelopé


10.
Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka a producentka transformačních programů.Práce jde velmi hravě, lehce a sama, bez zbytečného úsilí.Vybírám si pečlivě své obchodní partnery, kteří jsou přínosem pro obě strany. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se svým šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném a po všech stránkách naplněném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje originalita, jedinečnost a celistvost přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem velmi žádaným poslem integrace a transformace..

Bonus:
Vy všichni jste teď motýli....
Vy všichni už máváte svými křídly a víte jak....
Vy všichni jste si prošli dlouhou a někdy i náročnou cestu....
Vy všichni jste zvládli zápas o život a zvítězili nad svou kuklou....
Vy všichni jste hráli hlavní a neopakovatelnou roli ve zrodu Mety....
Vy všichni jste se tímto způsobem navždy otiskli...
Vy všichni jste mi přirostli k srdci neopakovatelným
a každý svým jedinečným způsobem...
Vám všem děkuji za vaši odvahu, trpělivost a lásku se mnou tuto cestu jít....
Vás všechny mám ráda a posílám náruč plnou lásky a inspirace pro další dny....

Děkuji...vám motýlci....
.........tobě,Bože.....
.........tobě,Světe.....
.........tobě,Vodo....
.........tobě,Ohni.....
.........tobě,Vzduchu..
.........a tobě, moje Duše, že mne tak krásně vedeš a mé Tělo, že mi plně sloužíš...

Takhle nějak, jak jsme se důstojně a krásně rozloučili s dnešní metou, si představuji svoje umírání / pokud se tedy nerozhodnu být nesmrtelná :-) )

S láskou, pokorou a vděčností

Lilly - Penelopé

Žádné komentáře:

Okomentovat