neděle 20. listopadu 2011

Hledám zalíbení i v tom, co nechci

Byl jsem na střídačku tím, čím mě chce mít společnost a dále průzkumníkem v sobě.
U mě je asi plán samotný plnění plánu.
Zajímám se o to, co mě zajímá (kupodivu), pokud dělám, co nechci, tak v tom hledám zalíbení.
Pochopil jsem, že mozek je omezenej na to, aby něco chápal víc než chci. Ještě k tomu přispívá, že se neumí moc využít. To je pak tuplem. Zřejmě ho podceňuju a tím vyzdvihuju druhý bod, že ho neumím pořádně použít.
Někdy jsem hledal , na co se chci ladit.
Téma jsem si pořádně neuvědomoval, nicméně jak jsem si je přečetl na začátku, tak jsem si na konci řekl, že jsem je do jisté míry sledoval a naplňoval.
Evergreen pořádek, pohoda v práci a rychlé pochopení zamlženého.
Radovat se z měsíce, splnit dílčí úkoly a mít ve vědomí i podvědomí důležité myšlenky.
Z části ano , ale celkově to nedovedu posoudit.
Jistě bude za rok fajn. Nevím jak moc, ale těším se na to.

Žádné komentáře:

Okomentovat