neděle 20. listopadu 2011

Příběhy v hlavě, které škodí

Tento týden měl pro mě spoustu tváří, ale jeho nejemotivnější část byla pro mě zkušenost. Při jízdě autem jsem dostala na silnici smyk a po všech snahách vše kontrolovat se auto stejně jen točilo. Pak jsem vše vzdala, prostě jsem pustila volant, chytla se za hlavu, zavřela oči a v duchu si řekla, tak se děj vůle boží, dělej si, co chceš… možná mě i napadlo, ať už je to rychle za mnou, to nevím, ale ta ztráta snahy kontrolovat situaci byla úžasná. Nic jsem nemohla, nic jsem nechtěla. Prvně jsem měla pocit viny, že jsem „vzdala život“, ale pak jsem pochopila, že ten zážitek mi měl ukázat, jak to funguje, když se nesnažím věci kontrolovat a odevzdám je tam nahoru. Mě ani autu se nic nestalo, samo se zastavilo kousek před stromem. Taky jsem si uvědomila, na koho jsem myslela, když jsem si myslela, že je konec. Jinak jsem šťastná, i když některé chvíle byly vypjaté a chmurné, ale tak jako po bouři vychází slunce i to moje vyšlo a je zase líp, dokonce líp, než byly moje příběhy v hlavě, které mi mimochodem škodí. Uvidím, jak dlouho si tu energii lásky udržím, ale chci ji a chci jí čím dál víc. Naučila jsem se, že dokážu respektovat rozhodnutí druhých, i když mně se vůbec nelíbí, ale protože je mám ráda, nejsem hysterická, nevyčítám ani nekážu. A jsem za to na sebe velmi hrdá. Můžu chtít změnit lidi, ale to je vše, můžu jen chtít, to ostatní je na nich. Nechci se trápit něčím, co nemůžu změnit, je lepší si užívat to, co je teď a co bude potom, budu řešit, až to přijde. Týden vody, byl plný emocí a intuice, jen můj pocit nejistoty mi to trochu kazí. Další týden získávám spoustu peněz, věnuji se sobě a taky synovi, žiji a užívám si. V prosinci získávám stále spousty peněz, věnuji se svým blízkým a milovaným, nakupuji dárky a chystám vánoce pro nás tři. Scénář se mi plní, i když to tak ze začátku týdne nevypadalo, tak se mi plní. Za rok jsem šťastná, zdravá, finančně zabezpečená, já, můj partner i můj synek. Žijeme spolu, respektujeme se, tolerujeme a užíváme si. Je nám přenádherně. Za rok už vím, že nejen něco je možné, ale pevně věřím, že vše je možné a jsem plná důvěry a jistoty a nejen já

Žádné komentáře:

Okomentovat