neděle 20. listopadu 2011

Držím se své vize a upravuji milníky na cestě

1. Tento týden jsem byla vším, od každého něco, od nemocného lazara, přes výkonnou sílu až po bohyni svého nového života. Uzavřenost ve svém světě má i své výhody a když jsem z něj vyšla ven z jiného důvodu, než pracovního, čekalo na mne překvapení jako sebeuvědomění.Sice ho vím dávno, ale tentokrát jsem si ho nahlas prožila.

2.Plán dodržuji, tento týden ne tak striktně, ale stále se držím vize a jen upravuji milníky na cestě. Na konci týdne jsem si nahlas a naplno opět slíbila způsob, jakým se záležitosti budou plnit.

3.Tento týden jsem upravovala eshop a také se rozhodla následovat svoji intuici a jet si pro inspiraci, což se nakonec ukázalo velmi přínosné pro další volbu způsobu manifestace mého plánu.

4.Nejvíce a velmi jasně jsem si uvědomila, čím si sama stojím v cestě, čím si držím limity, které mi brání jít lehce. Také jsem si prožila spojení se svou rodinou a potvrdila naprosté propuštění vztahové minulosti.A blýská se na nová přátelství a inspirativní vztahy.Zatím ne partnerské, ale ty přijdou.

5. Nejvíc jsem byla naladěná na rozvoj adenais, bezesporu, v hlavě mám jasnou vizi a krok za krokem k ní směřuji.

6. Téma týdne- voda - city byly na programu denně, ale ještě častěji možná myšlenky, které sama v sobě nemám ráda a které jsem přijala, tedy mohly v klidu odejít.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden
-dokončit eshop
-dokončit záležitosti kolem topení
-dokončit některé programy

8. Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- přichystat si hezké svátky
- zdvojnánosobit příjem s pomocí vyšší síly
- ujasnit si pořadí programů


9. Jak se plní scénář
Scénář se rýsuje, každý krok, který podniknu vědomě či nevědomě, mi zobrazuje, že jdu stále po cestě.Zatím pracovně.

10.
Za rok stojím pevně na svých podnikatelských nohou, Adenais produkty jsou mezi prvními pěti nejprodávanějšími na trhu v ČR ve svém oboru, výkonný tým Adenais je nadstandartně finančně zabezpečen a Adenais nadstandartně prosperuje. Jezdím po celé Evropě školit vlastní produkty, jsem vysoce honorovaná a velmi žádaná lektorka.Práce jde velmi hravě, lehce a sama, bez zbytečného úsilí.Vybírám si pečlivě své obchodní partnery, kteří jsou přínosem pro obě strany. Těším se neochvějnému zdraví, vitalitě a věčně mladé kráse, buduji se šampionem společný život i s novým domem, žiju s ním v láskyplném a po všech stránkách naplněném vztahu, sportuji a jsem nabitá energií, žiji život svých snů. Jezdím novým bílým offroadem a hojnost ke mně proudi ze všech stran. Moje originalita, jedinečnost a celistvost přináší všem uzdravení , lásku a vše, čeho si žádají. Jsem poslem integrace..

Bonus :
Na minulé metě se mi zdálo, že všichni motýlci jsou venku z kukly, že jsou u konce cesty a každému se jeho způsobem naplňuje jeho vize, to je jen další důkaz, že meta opravdu funguje a síla skupiny je nezměrná.

Žádné komentáře:

Okomentovat