pondělí 21. listopadu 2011

Děkuji vesmíru

Tento tyden byl velmi zajimavy a zvratovy.
Emocne i pracovne.
Uzila jsem si sraz se spoluzackami ze zdravky, jela jsem si zacvicit pilates do Brna jinak.
Tyden zacal docela normalne, pak jsem v utery musela resit zaniklou pojistku, ale k memu uzasu a pres prvotni nastvani na sebe i pojistovnu, se to vyresilo rychle a hladce.
Ve stredu jsem podepsala v poledne smlouvu v novem salonu a vecer bylo vsechno jinak, do salonu nenestupuji.
Prvne jsem se citila spatne-odmitnuta, ale na druhou stranu jsem za to rada, vrhla jsem se se svou kolegyni do upravy stavajiciho salonu, aby se nam tam vice libilo. Sobotni dopoledne bylo tedy dost pracovni.Dal se uvidi.
Budto zustanu, nebo nakonec bude vse jeste uplne jinak. Porad totiz mi prichazi dalsi a dalsi pozitivni zpravy z Boskovicka. Proste je ted pred vanoci a nic naprudko nemenim.
Nahlasily se nam v tomto tydnu i kontroly.
Osobni uspech-prisly mi prvni penize z programu zelena usporam. Nejsou moje, musim je vratit, ale ulevilo se mi a mam z toho radost.
No a jeste jedna takova zprava pro me, asi nevypadam zase tak spatne, dostalo se mi nekolik mnoho lichutek od muzskeho pohlavi.
Zvazovala jsem jet s Lilly do Haluzic, ale podle instrukci na pozvance se mi tam neco hodne nelibilo a rozhodla jsem se nejet. Byla jsem rada za to, ze jsem se umela sama rozhodnout a ne, ze bych jela s vedomim, jede Lilly a to tedy je dobre.
Myslim, ze jsem timto zodpovedela mnoho bodu.
Dluzim si pekny domov.
Pristi tyden, prioritou je domov.
Pristi mesic, no prece vse co je vanocni, hlavne pohoda, atmosfera doma i v salonu a klienti co chteji vanocni darkove poukazky nebo produkty. Tesim se a jsem pripravena vanocni atmosferu nasavat a uzivat si ji.
Odted za rok budu bohata ve vsech smerech sveho zivota a penize , ktere mi hojne proudi sporim, investuji, rozmnozuji a delim se o ne. Pomahaji zlepsit zivot i vsem ostatni.Mam partnera snu .
Tvorim laskyplny domov i pracovni prostredi a toto vse sirim dal.
Bonusek, nebudu konkretni, ale me nevyslovene prani, byla to jen intuice, ktera vterinove probleskla,se splnilo do 8 hodin.
Dekuji vesmiru za tuto zpravu a za to, jak to za me pekne zaridil.

Žádné komentáře:

Okomentovat