pondělí 21. listopadu 2011

Díky intuice

1. Měl jsem dost klidný víkend a krásně jsem si odpočal, takže jsem "fresh" do dalšího skvělého týdne :) Ve čtvrtek jsme měli další skvělou akci, líbí se mi úroveň domluvy a komunikace mezi těmito lidmi :) Opět se mi dařilo v hudbě, zase cítím že to jde někam dál, což je dobře, jak vidím, má to tak být. Vyplatilo se mi nenechat se zvyklat negativním názorem ostatních, stát si za svým "prostě teď věřím tomu že to vyjde"....a vyšlo :)

2. Uvědomil jsem si že opravdu moje nadšení týkající se Mety nějak opadlo :( Nevím proč, nevím kdy ale zjištuji že se mi nelíbí jak k tomu teď přistupuji... Takže poslední schůzky si chci užít naplno !! :)

3. Moje intuice mě dovedla k jednoznačnému rozhodnutí o ukončení jednoho vztahu...Stále jsem to chtěl ukončit v dobrém ale to se mi zatraceně nedařilo.. tak musel přijít "krok kupředu", a vím že to byl krok správným směrem. díky intuice !

4. Chci si užít další Metu "jako poprvé" ! A věřím že tak to také bude :)

5. Myslím že právě to že se ladím na to co chci mě dovedlo k tomu rozhodnutí! Že mě to dovádí k rozhodnutím samo, a málokdy se stane že by to špatně dopadlo ! Velice často věci porovnávám se slovy jsem to já? / nejsem to já?

6. Člověk se může snažit sebevíce, ale někdy prostě na to aby věci fungovaly, musí být dva..Dva kteří chcou to samé!

7. Dokončit masku na zakázku, domluvit termín na zakázku pokoje, po dlouhé době se nechat ostříhat :D

8. Zopakovat si gramatiku, překvapit někoho milým dárkem, domluvit termín Lasergame :)

9. Byl bych hudebníkem který by tvořil a hrál pro publikum které by na koncerty chodilo s láskou k té hudbě...

10. Mám řidičák sk. B, nekouřím!

Žádné komentáře:

Okomentovat