pondělí 21. listopadu 2011

S láskou o zachráněných dětech

1.Byla jsem ženou, které se daří vše, nač sáhne a taky odvážnější a sebevědomější, než obvykle.

2.Stále se mo to daří velice dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění svých plánů.

3.Namalovala jsem opět sérii encaustických obrázků, což mne naplnilo uspokojením a radostí z tvoření.

4.Nejpřínosnějším prožitkem byla pro mne reportáž v TV, kterou jsem ochytila jen náhodou, o zakladateli BABY boxů Ludvíku Hessovi. Je to nenápadný starší pán lehce zanedbaného vzhledu, ale s ryzím srdcem. Chová mimo jiné taky koně a o zachráněných dětech mluvil s takovou láskou, že mne to úplně dostalo. Kéž by takových lidiček bylo a světě víc!

5.Jednoznačně na to, co chci. Stále si plánuji čím dál víc věcí, které mi přinášejí radost a daří se mi je uskutečňovat.

6.Týden vody - Dokonale jsem byla naladěna na city a plynutí. Řídila jsem se svým srdcem a mám z toho dobrý pocit.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden:
- Dokončit rozešitou věc
- Popřát kamarádce k narozeninám
- Zaplatit složenky

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc:
- Přípravy na vánoce
- Přípravy na vánoce
- Přípravy na vánoce


9.Jak se plní scénář - K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi stále chybí už jen finance, ale i na tom už se intenzivně pracuje a pomalu to spěje ke zdárnému cíli.

10.Odteď za rok jsem šťastná, vyrovnaná žena spokojená sama se sebou.

Bonus - Další 2 splněná přáníčka :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat