pondělí 21. listopadu 2011

Scénář si přepisuji v hlavě

Tento týden byl rozmanitý, byla jsem cestovatelkou, sama sebou se všemi svými pocity, hráčkou badmintonu, pomocnicí a dělnicí na hradě, sestrou, tanečnicí na koncertě, prostě všehochuť. Plán se daří jak kdy, někdy se zdá být blíž, někdy hrozně daleko. Překonávám sama sebe, každopádně nevím jestli to není k mé škodě. Nejpřínosnějším prožitkem je určitě to, že jsme zase komplet celá rodina pohromadě. Naladěná bych měla být na to co chci, chtěla jsem volno pro sebe a měla ho, nic z tohoto týdne nebylo špatně, dělo se vše tak jak má, ale tak nějak bez mého přičinění tak z toho ani nemám takovou radost. V tomto týdnu bych měla být ve svém živlu, i když některé situace tomu nenasvědčují, asi jsem zaujatá a ovlivněná. Příští týden – divadlo, rodina, zdraví a sport a příští měsíc – věnovat se více sama sobě, rodina, zdraví a sport. Opravdový scénář mám v hlavě, ten co jsem si napsala není ještě dopsaný a možná ho ani nedopíšu, je pro mě lepší si ho přepisovat v hlavě. Za rok jsem zdravá, šťastná, spokojená, milovaná a milující žena.

Žádné komentáře:

Okomentovat