neděle 13. listopadu 2011

Miluji svoje ego, ale ovládat se jím nenechám

Byla jsem mámou, cestovatelkou a taky člověkem, co si užívá život se vším, co přichází, byla jsem šílená a taky jsem byla dítětem, ale i chybujícím a egoistickým stvořením. Bylo mi prominuto a nebo to zůstalo nepovšimnuto, každopádně vím, že tohle už nechci, chci být svobodná a dávat svobodu druhým, miluji svoje ego, ale ovládat se jím nehodlám. Těším se na vše, co na mě v životě ještě čeká, těším se na poznání, na lásku, na život, na cokoliv, co přijde, protože podvědomě vím, že to pracuje pro mě. Jsem šťastná, že žiji zrovna ten svůj život. Což se mi dlouho nestalo, vždy jsem si říkala, jak životy jiných jsou takové, lepší... Nejsou. Jsou jen někoho jiného, u koho nevidíme pod povrch, kdy a kde se čím dotyčný trápí. Scénář se mi plní a teď se posunul o další krok. Uvidím, jak vše půjde dál, prostě to přijmu se vším, co přijde. Za rok jsem šťastná vedle svého zdravého, spolehlivého, finančně zabezpečeného partnera, já jsem také zdravá, šťastná finančně nezávislá a úspěšná ve všem, co si jen dovedu představit. Máme rodinu nás tří, jsme zdraví, máme se rádi, vážíme si jeden druhého a respektujeme se. Jsme absolutně šťastní všichni tři.

Žádné komentáře:

Okomentovat