neděle 20. listopadu 2011

Plán asi plním, protože jsem šťastná

1. Kým jsem tento týden byla? Malou pokornou lodičkou, která pluje po řece života. Uvědomovala jsem si život intenzivněji než před několika měsíci a bylo mi moc dobře. Po cestě jsem navštívila úžasný koncert Song of the Soul s písněmi duše Sri Chinmoye. Týden vody jsem podpořila v aquaparku v Kohoutovicích, zemi jsem podpořila výstavou minerálů. Ačkoliv bylo celý týden hnusné počasí, byl to příjemný týden.

2. Jsem šťastná, takže plán asi plním, i když si to moc neuvědomuju.

3 Každý krok k cíli k cíli je krokem štěstí, pokory, radosti, klidu v duši. Procházím životem a je mi dobře.

4. Stále více si uvědomuju, že příroda je mi bližší než většina lidí. Její ticho a klid mě nabíjí energií.

5. Je mi dobře v mém těle, v mém bytě, v přírodě.

6. Téma týdne - jsem silně naladěná na plynutí a souznění s přírodou. S city a empatií vůči lidem je to horší.

7. Priority na příští týden :
- připravit se na advent, dokončit vánoční dárky
- být užitečná při schůzce i následné práci výkonného týmu
- dokonale si užít poslední setkání mety před jejím definitivním koncem

8. Priority na příští měsíc :
- užívat života ve všech jeho podobách,
- být vždy připravená na všechno pěkné a zajímavé, co mě může potkat
- cítit působení Cesty

9. Část scénáře se plní, část je třeba přepsat - stále nenacházím (ale i nehledám) ta správná slova, ale nestresuje mě to.

10. Za rok budu zdravá aktivní důchodkyně, která má hojnost (i finanční) ve všech oblastech svého života. Budu aktivně pracovat ve výkonném týmu s Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat