neděle 20. listopadu 2011

Přišel za mnou anděl

1.Na začátku tohoto týdne jsem byla štvanou ženou, která se snaží stihnout vše, co si myslí, že má stihnout. Ve druhé půlce týdne jsem si užívala volna, i když trošku pracovně.

2.Myslím, že můj život teď jde podle plánu. To jest, plánu být sama sebou a nenechat se svést z cesty.

3.Pochopila jsem, že kroky k mému cíli vedou přes přijetí sebe sama a přes to, mít se ráda taková jaká jsem. Teprve pak může přijít někdo, kdo mě bude mít bezvýhradně rád.

4.Můj nejsilnější prožitek tohoto týdne byl velmi esoterický, přesto velmi reálný. Přišel za mnou anděl. Slyšela jsem ho a cítila. Neviděla. Byl to nejsilnější zážitek z mimosmyslového vnímání, jaký jsem kdy měla. Pochopila jsem, že ty "věci mimo nás" skutečně existují.

5. Nejčastěji jsem byla naladěná na sebe. Super! Konečně nejsem naladěná na druhé, ale na sebe.

6. Téma týdne - voda - city - vztahy
Hodně jsem čistila svoje vztahy. Se všemi partnery.

7. Moje tři hlavní priority na příští týden i měsíc
Vytvořit digitální učební materiály.
Koupit dárky.
Upéct cukroví a udělat vánoční pohodu.
A to vše bez stresu!

9. Jak se plní scénář
Scénář jde nějak stranou. Jen jsem a učím se přijímat, co přichází.

10.Od teď za rok žiji se svým partnerem, který je mým dvoupaprskem. Jsem šťastná.

Žádné komentáře:

Okomentovat