neděle 20. listopadu 2011

Zbytek mohu nechat na universu

1. Snažila jsem se být ženou ze svého scénáře, ale řešila jsem spíš ještě problémy z minulosti. Představuji si, že naposledy a že zbytek budu moci nechat universu.
2. I když teď jsem nesmírně po celém týdnu unavená, tak musím přiznat, že plán se mi plnit celkem daří.
3. Po shlédnutí videa o EFT, jsem najednou přesně věděla, jak skloubit kurz kreslení s EFT, pak stačilo jen vzít papír a vše na něj hodit.
4. Tak naši společnost, s kterou jsem se už před nějakou dobou rozloučila a rozhodla se dále podnikat na živnosťák a už to tak nějakou dobu dělám, jsem stále ještě oplakávala. Pak přišla přeposílačka od Lilly a já si následně uvědomila, že mi ji universum bere, abych dostala daleko lepší práci. V ten moment jsem tomu skálopevně věřila.
5. Tak tady nevím.
6. City a týden vody, brečela bych. Byla jsem celkově rozhozená.
7. Tak příští týden nechám přezout auto, schůzka VT. A konečně prodám tu nemovitost.
8. Na příští měsíc to bude příprava vánoc, ta nemovitost a práce VT.
9. No tak nevím, asi plní.
10. Za rok jsem už nejmíň půl roku úspěšná makléřka, lektorka. Žiji spokojeně v hojnosti ve všech oblastech svého života.

Žádné komentáře:

Okomentovat