pondělí 28. listopadu 2011

Moje duše udělala obrovský skok na cestě poznání

1.Tento týden jsem opět byla sebevědomou ženou užívající si života, plnou
vděčnosti za vše, co jí život přináší.

2.Daří se mi to stále dobře. Jsem zvyklá na plánování a plnění
svých plánů.

3.Těším se na každý nový den, pravidelně provádím svůj skeč,
pokračuji v psaní deníku, chystám dárečky na charitu a mám z toho radost :-)

4.Nejpřínosnějším prožitkem byla poslední schůzka Mety. Přišla jsem tam poněkud rozladěná, ale to se velice rychle změnilo. Všichni na mě působili tak nějak slavnostně... Nálada byla opravdu báječná a bylo na nás všech vidět, že jsme
spolu moc rádi. Díky Lilly a taky všem ostatním Motýlkům moje duše udělala obrovský skok na své cestě poznání. Jsem moc vděčná za to, že jsem mohla rozvíjet s vámi se všemi :-)

5.Jednoznačně na to,co chci. Děje se mi pořád spousta věcí, které mi přinášejí radost.

6.Jak se mi projevilo téma týdne - Týden ohně se mi nijak zvlášť neprojevil. Tvořivost mi sice nechyběla, ale to je asi tak všechno.

7.Moje tři hlavní priority na příští týden - Navštívit vánoční trhy
Vybrat dárky, které potěší
Svátečně se naladit

8.Moje tři hlavní priority na příští měsíc - Užít si v klidu vánoční čas
Navštívit rodinu
Odpočívat

9.K úplnému splnění všech bodů, které mám ve scénáři, mi chybí už jen finance,
a ty už jsou nyní blízko :-)

10.Odteď za rok jsem šťastná, zdravá, úspěšná a spokojená sama se sebou.

Bonus - Další malé splněné přání :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat