neděle 6. listopadu 2011

Nevytěsním, ale nevnímám

1. Nevím čím jsem byla nejvíc, tento týden se mi to střídalo, byla jsem šťastná, zoufalá, milá, usměvavá a tyky vzteklá. Byla jsem matka, manželka, přítelkyně a také podnikatelka, a dalších nejmíň deset osob.
2. Pracovní plány plním, ohodnocení je horší a na soukromé plány nějak nebyl čas.
3. Mám webovou, konečně jsem měla mini úspěch v realitách, všude propaguji kurzy a semináře z příštího roku.
4. Nejspíš se neodehrálo nic převratného k pochopení.
5. Určitě na to, co chci. Když se mi to, co nechci nepodařilo vytěsnit z mysli, alespoň jsem se snažila to nevnímat.
6. Nevím, ať napíši cokoliv, budu si vymýšlet.
7. Pracovat a odpočinout si, a jestli se mi tam podaří propašovat ještě něco, budu ráda.
8. Jsem utahaná, nenapadá mě nic jiného, takže ještě jednou bod 7.
9. Plní, ale na můj vkus trošku pomalu, chtělo by to víc hojnosti, ve všem a za minulostí ne čáru, ale zeď.
10. Nejoriginálnější, úspěšná makléřka a lektorka, malířka, mající hojnost ve všech oblastech svého života. 

Žádné komentáře:

Okomentovat