neděle 30. října 2011

Těším se ze života

Jsem člověkem, který vnímá své pocity, snažím se je respektovat. Směřuji tam,kde se cítím dobře, dělám činnosti, které mě naplňují. Těším se ze života. Jdu cestou a netuším, kde je momentálně můj cíl, vlastně až tak to není pravda, jdu za svými pocity, kterým důvěřuji, že mě dovedou na místo, kde budu mít pocit spokojenosti, naplněnosti a radosti. Počátek Nového věku, den 28.10.2011, jsem se snažila naplnit vším, co mám ráda. Je to možná zvláštní, ale mám pocit, že jsem mnohdy měla strach si jít za tím, co mně naplňuje, možná mi i příliš záleželo na názoru ostatních a tím mě to i brzdilo. Dnes v sobě cítím sílu a odvahu jít za hlasem svého srdce. Mám dojem, že nemohu říct, na co jsem konkrétně byla naladěná, určitě na své pocity, myšlenky a i když mám značné dilema v práci, naslouchám svému instinktu. Vnímat své pocity, důvěřovat Vesmírku a netlačit sama na sebe. Mám dojem, že bych měla svůj scénář přepracovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat