neděle 27. listopadu 2011

Ta spontánní holčička je zpět

Á nahoru a dolů a nahoru a dolů… :-D Nemám co víc k tomu dodat. Formování osobnosti a hledání toho, kdo vlastně jsem, je pěkná divočina, ale jak jsem četla už jako studentka v jednom z podchodů: „bez divočiny vaše duše umírají“. Tak jsem se do toho pustila po hlavě 
Tento týden byl velmi stresující, řekla bych. Nad očekávání dopadla spousta věcí mnohem lépe, než jsem se vůbec odvažovala doufat. Že by se toho tolik změnilo?
Dlužím si více spánku a pohybu. Tancování kolem sporáku za pohyb nepovažuji… ;-)
Uvědomila jsem si toho spoustu. Tak třeba to, že jsem se po většinu svého života chovala jako ovečka ve stádu a skromně jsem ho následovala. Bum! Přestalo se mi tam líbit. Už jako malá jsem chtěla být výjimečná a originální, jen ještě nevím, v jaké oblasti by to mělo být. Taky jsem si uvědomila, že jsem začala naslouchat své intuici. Tento týden jsem se několikrát podivila nad tím, co mi vytanulo v mysli a vzápětí se stalo… Hm.
Téma týdne… Myslím, že ta malilinkatá jiskřička ve mně vzplála. Nejen, že mi neustále jede pusa a jsem upřímná, až to někdy pěkné není (stále ale v rámci slušnosti, jen obrana hranic ;-)), ale … kde se vzala, tu se vzala… ta spontánní holčička, kterou jsem kdysi byla, je zpět. Pravda, dospěla, ale uvědomila si, že nic z toho, co kdysi bylo, nezapomněla. A co víc, že když to používá a prožívá život naplno, dějí se v něm zázraky… Asi poprvé v životě se cítím nejen celistvá, ale zcela přijímaná taková, jaká jsem.
Naladěná jsem byla sama na sebe. Když se mi něco nelíbilo, ťukala jsem, když se mi něco líbilo, užívala jsem si to.
Priority na tento týden: dopracovat se už konečně k nějakým výsledkům, věnovat se synovi, a prostě dělat zrovna to, co se mi bude chtít dělat.
Priority na tento měsíc: do konce už ho moc nezbývá, tak si to chci prostě jen tak užít.
Já jsem opravdu já. Nemá smysl něco potlačovat, na něco si hrát, přijímat identitu, kterou vám dávají ostatní. Dřív nebo později se stejně ukáže, kdo vlastně jste… Myslím, že jsem opravdu konečně přijala sama sebe takovou, jaká jsem...
Děkuji za Tvoji pomoc, Lilly…

Žádné komentáře:

Okomentovat