neděle 27. listopadu 2011

Energii ohně miluji

1. Nejvíc asi podnikatelka dle svého scénáře.
2. Tři úkoly každý den zvládám, asi tedy daří. Ale stále mám pocit, že je toho málo.
3. Doladila jsem své kurzy kreslení, něco málo s výukou angličtiny, schůzka VT. A snažila se prodat nemovitosti, nicméně tady se nedaří.
4. Nevím, snad to, že nesmím lpět na věcech, pustit je a jít dál.
5. Byl týden ohně, ten miluji. Všude plno energie, trošku jako na houpačce, ale vcelku spíše pohoda.
6. Měla jsem spousty energie, jela na doraz, až v sobotu odpoledne si všimla, že jsem absolutně vyčerpaná.
7. Virtuální kancelář, pohovor ohledně výuky angličtiny, rozeslat dárkové poukazy na kurzy kreslení.
8. Koupit dárky na vánoce, trošku uklidit, prodat konečně tu nemovitost a užít si večírek Mety.
9. Daří, věci jdou převážně jak chci.
10. Za rok jsem úspěšná makléřka a lektorka, skvělá malířka. Svůj život prožívám v hojnosti ve všech oblastech. Mám dostatek financí i lásky abych mohla žít spokojeně a pomáhat ostatním lidem.

Žádné komentáře:

Okomentovat