neděle 27. listopadu 2011

Nespěchám a hlavně nic nemusím :-)

1. Při čtení minulých raportů si uvědomuju, že bych je mohla opisovat. Můj život se zklidnil, zpomalil, ale na druhou stranu si ho uvědomuju intenzivněji, s větší pokorou a láskou, radostí a pohodou. Je to jednak působení mety a Cesty, ale i tím, že jsem v důchodu, mám více času, nespěchám a hlavně "nic nemusím" a tato věta mi dělá nesmírně dobře.
Navštívila jsem nádhernou výstavu vánočních ozdob Skleněná krása. A tato krása opravdu vzniká z ohně. Bylo setkání výkonného týmu, kde se připravoval plán na příští rok. A Lilly, to je sopka, vulkán, ze kterého jako láva tryskají skvělé báječné nápady, které chceme realizovat
Dnes začíná advent - zapálíme první svíčku a měli bychom v pokoře děkovat za vše, co nám život dává a užívat si ho.

2. Můj plám je současný život, který si nesmírně užívám.

3. Mám pocit, že i plán i cíl je můj život, který nyní žiju.

4. Minulost je za námi, budoucnost ještě nepřišla, proto žijme přítomnost tady a teď a děkujme za ni a užívejme si ji.

5. Je mi dobře tady a teď v mém těle, v mém bytě, v přírodě.

6. Oheň spálil vše staré, dává mi teplo a energii, užívám si každého dne a jsem šťastná.

7.- užít si poslední metu
- prožívat adventní čas
- radovat se z každého dne

8.- užívat si adventní čas
- prožívat předvánoční setkání s přáteli, která budou v prosinci, a vánoční metu
- užívat života ve všech jeho podobách

9. Žiju část scénáře, jsem šťastná a věřím, že mi Univerzum včas odkryje jeho další části, které budu prožívat.

10. Za rok bubu zdravá aktivní důchodkyně, která má hojnost (i finanční) ve všech oblastech svého života. Aktivně pracuju ve výkonném týmu s Lilly.

Žádné komentáře:

Okomentovat