neděle 13. listopadu 2011

Workoholikem bych nechtěla být

Tento týden byl pracovní a únavný, s takovou sestavou lidí s kterýma jsem musela pracovat, to chce hodně trpělivosti. Taky mě skoro celý týden trápila bolest hlavy. Bylo toho tento týden dost, kromě dokončení seminárky jsem stihla i popřát synovcovi a sestře k narozeninám a taky pidi procházku a chvilky s andílkem. Plán pracovní vychází, ale workoholikem bych rozhodně nechtěla být. Kroky k cíli jsem žádné nepodnikla nebo mě teď žádné nenapadají. I přes moji únavu mě těší a užívám si andílkovu bláznivou náladu a naladění na sebe. Naladěná jsem na sebe a poslouchám své tělíčko o co si řekne. A to si nejvíce říkalo o sladké, to už se mi dlouho nestalo. Myšlenek bylo mnoho, ale snažím se těm nepříjemným scénářům v hlavě nevěnovat moc pozornost. Příští týden - prezentace seminárky, odpočinek, Itálie a další věci co se musí stihnout. Příští měsíc - divadlo, vzdělávání, zdraví a sport. Scénář se plní, chci si na něj najít čas ho doplnit. Za rok jsem zdravá, štastná, spokojená, milující a milovaná žena po boku svého andílka.

Žádné komentáře:

Okomentovat