neděle 13. listopadu 2011

Nadýchaný týden

Tento tyden jsem byl pracovity i rozverny. Tyden byl pracovne narocny. V pondeli jsme nakladali dva kontejnery, instalovali jsme jeden stroj a prijeli klienti na obhlidku jineho stroje. Pri tom vsem jsem si to stihl uzivat – udelal jsem si radost se stipaci sekerou, opil jsem se, drzel jsem uplnkovou hladovku, zahral si squash, dal si svatomartinskou husu a vino. A taky se tulil se svojí hvězdičkou.
Plán se plní, na hradě se pracuje, pokračuju ve čtení literatury o energiích.
Tento týden jsem nepodnikl žádné kroky ke svému cíli. Snad jen že jsem si koupil tu štípací sekeru...
Tento tyden mi doslo, ze jsem naladeny na svoje telo tak, jako jeste nikdy. Posledni dobou vubec nemam chut na alkohol, ani na sladky. Ale za posledni tyden jsem toho vypil docela dost. Hlavne ve stredu ve Vyskove. Dal jsem si 4 panaky a moje telo okamzite zareagovalo. Hned me prepadla zizen a porad jsem chodli na zachod. Za 2 hodky jsem byl strizlivy.
Byl jsem naladeny sam na sebe, vic jsem se uvolnil a uzival si vse.
Tema tydne se mi projevilo ve volnosti a lehkosti, se kterou jsem si vse uzival. I kdyz byl tyden narocny, byl “nadychany”.
Priotity – pravidelně cvičit (tento týden jsem cvičil víckrát, nez před 14 dny, ale nebylo to každý den), rozjet topení na hradě (konečně přijdou topenáři), bezpečná cesta do Itálie a zpět.
Prioroty na měsíc – vybrat si cíl (na metě se něco vyklubalo...)
Od teď za rok jsem sebejistější a sebevědomější než teď a stále stejně spokojený a vnitřně vyrovnaný. A hlavně - na hradě je teplo, hoří oheň v krbu, my s Hvězdičkou před ním sedíme v pohodlných křeslech a popíjíme čajík, povídáme si a smějeme se...

Žádné komentáře:

Okomentovat