sobota 31. prosince 2011

Dostala jsem šanci žít jinak

1. Co nejzásadnějšího se ve vašem životě změnilo podle vás díky Metě
Díky metě se mi nezměnilo „něco“, ale celý život.

2. Kým jste byli předtím a kým jste nyní ? popište rozdíl
Kdysi dávno, byla jedna nešťastná princezna, která byla zavřená v malé cele svého života, pak si začala přát tuto celu opustit… A našla klíč, jmenoval se Meta. Tímto klíčem otevřela dveře své cely a uviděla svět tam venku, viděla ho očima svého srdce, ne jako kdysi, přes okno cely… Uviděla krásu, lásku, toleranci a důvěru, odpustila svému vězniteli, kterým byla sama a vykročila opatrně, ale s důvěrou vstříc novému životu…

3. Na kolik procent jste po celou dobu Mety hráli ?
Hrála jsem ji, jak nejlíp jsem uměla.

4. Jaké nejdůležitější uvědomění jste si z Mety odnesli ?
Život na zemi nemáme za trest a nejsme povinni bojovat.

5. Jakou dovednost či schopnost z Mety jste si nejvíce osvojili a jak ji používáte v běžném životě ?
Nejvíce eft, ale používám spoustu věcí.

6. Co se vám na Metě líbilo nejvíc , co Vás opravdu bavilo
Líbilo se mi, že se stále něco dělo, líbilo se mi, že vždy, když jsem myslela, že se nic neděje, stalo se něco velkého.

7. Co vám na Metě nejvíc vadilo ? Co vás nebavilo nebo vám dělalo problém ?
Trošku jsem měla problém s děláním skečů a fyzickými projevy, ale dělala jsem to pro sebe, a když jsem nechtěla, nedělala jsem nic, nikdo nás do ničeho nenutí, ani my nemusíme.

8. Co Vás na sobě díky Metě nejvíc překvapilo ?
Jak jemná a něžná dokážu být.

9. Komu byste Metu doporučili, pro koho si myslíte, že je tato hra vhodná
Meta je pro každého, nepotřebujete žádné schopnosti, talenty ani dovednosti, potřebujete jen sebe.

10. Co jste od Mety očekávali a jak se to liší od toho, co se skutečně stalo
Čekala jsem posun někam, nevěděla jsem kam. Dostala jsem posun ve svém nitru, dostala jsem šanci žít jinak.

11. Zdála se vám Meta dlouhá ? Dělalo vám problém ji absolvovat celou ?
Absolutně ne, postupem času se stala mým životem.

12. Kolikrát v průběhu Mety jste měli chuť odejít, svoje působení ukončit a proč jste tak neudělali ? ( udělali)
Asi čtyřikrát jsem chtěla odejít, ale neudělala jsem to kvůli sobě, kvůli závazku, který jsem si dala.

13. Jak byste zhodnotili celkový efekt Mety a čím si myslíte, že Meta vyjímečná, čím se podle vás liší od ostatních podobných seminářů ?
Meta je jedinečná. Nejen tím, že vám změní život, ať už chcete, či ne, ale hlavně v tom člověku, který ji vede. Tato žena je tu pro vás stále, ani nevím, kde bere čas a energii se věnovat sobě i ostatním. Má stále otevřené srdce, je velmi tolerantní a hlavně vás vždy uklidní.

14. Chybí vám Meta ted´, po třech týdnech a chtěli byste ji absolvovat ještě někdy?
Meta mi chybí, stala se mou součástí a částí mého života, ale vše někdy končí, aby mohli přijít nové krásné věci.

15. Bonus – cokoliv chcete sdělit vlastními slovy
Pro mě měla Meta hodnotu nedocenitelnou.
Chtěla bych ti Lilly poděkovat, nikdy ti nebudu schopna říct, jak moc jsi mi dala. Nikdy nebudu schopna vyjádřit svůj dík. Moje máma mi dala život, ale ty jsi mě naučila dýchat a žít. Přestože vím, že jsem to udělala sama, bez tvé pomoci bych nedošla tak daleko. Děkuji za tvůj čas, energii a lásku.

Žádné komentáře:

Okomentovat