sobota 31. prosince 2011

Vše si tvořím a rozvzpomínám se, kým jsem

1. Co nejzásadnějšího se ve vašem životě změnilo podle vás díky Metě
Našel jsem odpovědi na otázky, které jsem měl. I na ty, které mě ještě nenapadly. Dovedu se lépe orientovat (duševně) v situacích a světě.

2.Kým jste byli předtím a kým jste nyní ? popište rozdíl
Já su pořád já. :-) Mně se líbí takovýto:" jsme všechno, vše víme apod. - akorát si na to nemůžeme úplně vzpomenout. "
A dnes jsem na tom v rozvzpomenutí poměrně dál než předtím. V tomto to teda byl podle mě velký kus.

3.Na kolik procent jste po celou dobu Mety hráli ?
Jak kdy. Zpočátku spíš míň. Pak ,jak jsem se do toho dostal to bylo lepší. Líbilo se mně, že mě do toho nikdo nenutil a do ničeho. Občas nějaký tlaky byly, ale malý. Mohl jsem si najít svý tempo a co chci, jak chci. Je to dobře, protože tlaky by mě bezesporu šprajcly. ...Myslim.
% to bude zkresleny - jestli mam napsat % , tak zacnu na 20% a skončím na 40% - 70% (podle konkretnich cinnosti se to lisi. )

4. Jaké nejdůležitější uvědomění jste si z Mety odnesli ?
Musim přiznat, že pokaždé přišlo nějaké uvědomění. A to mě pak přivedlo k dalšímu a tak dále. Každé nové uvědomění bylo nejdůležitější. Ja osobně narazim čas od času na nějakou větu, hlášku, myšlenku a ta mě osloví. Můžu je tady vypisovat, ale asi by jiným nic moc nerekly, nebo aspon ne to, co mně. Ja si (ju nebo je) omílám v hlavě a pak přijde to další uvědomění. :-)
např. poslední dílčí je toto: "Rozpadl se a zmizel v prázdnotě.--- Vše si tvořím." :-) -- tak tady jsem si treba uvedomil, jak nechat zmiznout, co nechc,i a kde se to , co chci nebo nechci, vůbec bere :-))

5. Jakou dovednost či schopnost z Mety jste si nejvíce osvojili a jak ji používáte v běžném životě ?
Tady bych vypíchl, že behem mety si ty dovednosti mám čas vytvořit a trochu zautomatizovat. Nektery zapomenu , na nektery si vzpomenu. Myslim, ze az ji budu potrebovat, tak si na ni vzpomenu.
já to beru jako silnou podporu - a to takovou , že s její pomocí zvládnu vše. Nic konkrétniho, ale a priori.

6. Co se vám na Metě líbilo nejvíc , co Vás opravdu bavilo
Že se tam objevovaly věci, o kterých jsem už dost přemýšlel a nevedel, co si o nich mam myslet. Tak se mne tam osvetlily. A byly i dalsi zajimave. Bavilo me to, kdyz se delala nejaka cinnost, pri ktere kazdy delal nebo rikal, co je v nem, bez zbytecneho pretvarovani. a vse bylo s tim, ze ho nikdo nehodnotil.
Nekdy mne prijde, ze mimo jine to byl takovy serial pribehu prolinajich se, mijejicich se, soubeznych, podobnych, ruznych atd. , kterych je v televizi hodne a vselijaka show. Tuto teda nikdo nenatacel a jeste byl clovek ucastnikem. Akorat to bylo diky lidem v metě - prirozene, normalni.

7. Co vám na Metě nejvíc vadilo ? Co vás nebavilo nebo vám dělalo problém ?
Dojizdeni. Casova narocnost. :-) organizacni zalezitosti. Na druhou strany bych ji nekdy protahl o par hodin. I den...

8. Co Vás na sobě díky Metě nejvíc překvapilo ?
že můžu pozorovat životy a myslenkove pochody jinych lidi.
že , co si myslim ja , si mysli i nekdo jiny- nekdy stejne, jindy podobne, nebo i uplne jinak. :-) (překvapivě!!) :-))

9. Komu byste Metu doporučili, pro koho si myslíte, že je tato hra vhodná
Nevim. Ja nebudu ten doporucovatelskej typ. člověk by ji měl najít sám.
Nejspíš člověku, který má trochu zmatek a ten mu vadí. Nebo ho zajímá něco nového. Kdo prostě chce.

10. Co jste od Mety očekávali a jak se to liší od toho, co se skutečně stalo
Nic konkretniho. Snad zajimavosti z neceho noveho.
Nema se to od ceho lisit.

11. Zdála se vám Meta dlouhá ? Dělalo vám problém ji absolvovat celou ?
Opet jak kdy. Nekdy dost. Nekdy kratka.
Problem to delalo. :-)
Myslim, ze kazdemu da tolik, kolik si z ni dokaze sam vzit. Ona sama mu neda nic. :-) Myslim to tak, že škola taky nikoho nic nenauci. Každý se musí učit sám. (snad to stačí ke správnému pochopení)

12. Kolikrát v průběhu Mety jste měli chuť odejít, svoje působení ukončit a proč jste tak neudělali ? ( udělali)
Nekolikrat v neděli dopoledne. :-)
Neudelal jsem to , protoze se nerad loucim .-) a dale pro zajem dovedet se jeste neco noveho. Potom jsem si jeste vzpomnel, ze se mi minule odchazelo s peknym pocitem, tak i kvuli tomu jsem zůstal.

13.Jak byste zhodnotili celkový efekt Mety a čím si myslíte,že Meta vyjímečná, čím se podle vás liší od ostatních podobných seminářů ?
Celkový je dobrý.
Je vyjímečná tím, že není podobná jinému seminári, co znám. Ale já žádnej jinej neznám a on přitom může existovat. :-)


14. Chybí vám ted´, po třech týdnech Meta a chtěli
byste ji absolvovat ještě někdy?
postreh: Ted , kdyz nemusim psat raport, tak bych si ho "klidne napsal" . Nevim , jestli je to zajimavost, nebo vypočítavost (ze uz nemusim) :-)


15.Bonus - cokoliv chcete sdělit vlastními slovy
Hodnota mety je v rozmezi je od nuly po půl milionu. Pro nekoho nemusi mit vyznam, pro nekoho muze zaznit rada, ktera mu pomuze a to je zase k nezaplaceni.
Osobne slovy vyjadrim pomerne malou cast toho, co citim. I kdyz jsem se snazil sem napsat, co nejvic a nejvystizneji, jak mne to momentalne slo. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat